girlfriend in a feberkoma



tisdag, onsdag och torsdag var besvärliga dagar, mest för att jag hade nästan 40 graders feber och var så sjuk att min mamma fick ta ut VAB (även fast jag är nästan 19 år). på fredagen kände jag mig hyfsat okej och tänkte bjuda mig själv på en kopp bryggkaffe som belöning för att jag faktiskt överlevt tre sinnessjukt överhettade dagar. turned out to be kaffet från helvetets avgrunder, och jag kunde inte göra annat än att apatiskt sjunka ner i soffan igen och tycka lite extra synd om mig själv.

nu är det söndag och jag är fortfarande inte frisk, men jag och matilda ska åka pulka ändå. det tycker jag att man kan få göra även om man har en cpstörd mördarinfluensa.



(obs: här är matilda. mordisk, dock utan influensa)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sofia. Du är död.

2011-01-30 @ 12:03:56
URL: http://maatildakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0