naturdatasalen - varför?

varför finns den? eller varför finns det högljudda naturare som sitter i den och väsnas skiten ur sig? varför måste de ha så hög volym att man får tinnitus? varför? varför måste vi ens vara här? kan inte vi bildesteter få hålla oss där nere på våning 1? i våra egna smutsiga hålor med vår lacknafta och high qualitysuperlim, där folk kan bete sig som folk (eller åtminstone hålla käft)?

efter att de suttit i supermånga minuter och torterat mig med något sorts midi-medley av lady gagas mest kända låtar gör jag ett försök till att överrösta:



Kommentarer
Postat av: laila

älskade my little ponny när jag var liten :)

2010-12-01 @ 19:17:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: anna

IV-are brukar ta över datasalarna på 200. I fredags underhöll de med r'n'b i alla sorter, Bumpy Ride, Britney Spears och Celine Dion. Jag blev förbannad och spelade Nirvana, sen Bob Hund.

2010-12-05 @ 16:17:35
URL: http://tjohaliannas.blogspot.com
Postat av: Julia

hahah håller med faktiskt,,,MEN! det är bara IV-are och samhällare som spelar musik högt och cs jämnT!!! ><

2010-12-06 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0